Podpůrný jízdní řád

Podpůrný jízdní řád, kterého se nemusíš držet, ale můžeš se o něj opřít ☀️

1. Rozlišuj vědomě, co vychází z tvého srdce (laskavost, jemnost, naplnění z podstaty) a co vychází z osobnosti (emoce, boj, obrana, utrpení). Jestliže rozpoznáš - toto vychází pouze z mé osobnosti, nejde to z mého srdce, tak to jen laskavě přijmi a do srdce se znovu vrať. 

2. Nechytej se do sítě emocí, bojů, polopravd a strachu ostatních. Je to jen tvá volba, zda to k sobě pustíš, budeš se trápit něčím, co ani není tvé. Propojuj se s nimi pouze na úrovni srdce, nikoli na úrovni boje dvou osobností a zraněných vnitřních dětí. Neptej se jak to udělám? Jednoduše to udělej teď. Spoj se opět jen se svým srdcem, které není uražené, zraněné ale milující. 

 

3. Každý den udělej něco pro své tělo - duši - mysl. Tělu denně dopřej alespoň hodinu pohybu, při kterém se zapotíš - vyplavíš toxiny. Svou mysl vyprázdni v meditaci, nebo vizualizaci - stačí se jen vědomě soustředit na svůj dech. Odejde-li ti mysl opět k marastu a chaosu, znovu se jen soustřeď na nádech a výdech. Své duši dopřej harmonii ve vztazích, hudbu, propojení se sebou i vším kolem tebe a přírodu. 

4. Denně si udělej čas alespoň hodinu jen pro sebe - pro své tělo i duši. Je to důležité, protože tím roste tvá energie, duše, klid a harmonie, kterou přenášíš na všechny kolem sebe. Jestliže jsi vyčerpán, jdi se věnovat tělu a dýchání - to tě opět rozproudí. Lze to dělat při každé činnosti - v chůzi, s dětmi, v práci. 

5. Pouhá vědomá hodina denně dokáže zázraky a změní ti život. Chce to jen trochu disciplíny a rozhodnutí, kdy na ničem jiném nezáleží.

Shumavan